På vei ut 2015 og inn til 2016

Nå sitter jeg dagen før dagen, høygravid med poden. To hester som er mine øyenstener på lik linje som de andre dyrene våre.  jeg har satt meg godt til rette, for det å være høygravid er ikke bare bare.

Hva har skjedd dette siste året? 

På en måte er det lite forandringer på heste fronten, dyre fronten og gårds fronten. Samme er det egentlig på alle fronter av livet mitt. den største forandringen venter vi ennå på. Poden!

Han har ligget og modnet nå i 39 uker og 4 dager. Snart er det jo på tide at han for møte verden også;P

Vi har mistet to familie medlemmer dette året, og må de hvile i fred.

Hva er målet i 2016? 

Det blir mye fokus på poden gjennom det nye året og i all fremtid. Men jeg er ennå medlem i styret i Sandefjord Travforening, og der skjer det saker og ting. Så er det den etterlengtede drømmen om et småbruk. som står på dør.

Så det kan hende det skjer mye, men i doserte tider gjennom det nye året.

Happy-New-Year-2016-Images-with-Love-2-1

Jeg ønsker dere isåfall et godt nytt år! 

Leave a Reply

