Bambus Grytekluter

12193604_10153113223946496_5657193052096649406_nKlutene er strikket i bambus masker, slik at mønstrene blir tettere og forhåpenlig vis ikke blir så varme så fort. Det skal sies at fargene er helt gale, Et par er svarte med sølvtråder og den andre er pistasj grønne med sølvtråder, noe som IKKE synes på bilde ;(

Vel som dere ser er jeg ikke helt der, men jeg prøver isåfall å lære meg hvordan dette skal gjøres,Så når dette er ferdig skal jeg prøve meg på babysokker tenkte jeg. I Alpakka ull.

Bambus mønster

Farger svart/ pistasjgrønn

20 makser *11 linjer

Leave a Reply

