Ferdig med Vognteppet

Hjemmetrikka Vognteppe til småen ble ferdig i går. Første gang jeg har hekla (i mitt liv) egentlig ganske fornøyd, Utenom at jeg var «faranhige» på lengden på selve teppet;) Men nå ble det slik og det vil i det minste gjøre nytte for seg!

Ble litt kult med en røff kant, men neste omgang skal jeg holde meg til en farge, etter å ha sett i restkassen virker det ut som at lilla blå er en kombinasjon jeg har brukt veldig mange ganger før. så nå blir det ens fargede neste gang;)

12191589_10153113224056496_1445955226709775759_n

Farge;

Lilla

Blå

Grå (kant)

strikkemønster; Bambus strikking, ellers rett frem

Kant; Husker ikke hva den heter;)

Leave a Reply

