True Fire and Ice

Jeg begynner å nærme meg en alder av 30 år. Et rundt og fint tall.  Kanskje ikke så utrolig, men for meg,

n547891495_889615_2756

som sluttet å utvikle meg som en 24 åring. Det er det jeg har trodd til nå. Jeg sluttet å legge merke til de små tingene som får en ungt liv til å modnes. De små praktiske tingene som man som liten så som “voksen ting”, har bare til slutt blitt meg.

Frustrerende tanke…men samtidig tilfredsstillende på mange måter

Gjennom denne tiden har jeg ikke fått barn, noe som ligger i kortene, kanskje. Jeg har derimot reist mye opplevd  mye. Til å med klarte jeg å få utdanning, som Hippolog ved SLU. Min lidenskap brenner for hestene mine, dyr og familie.

Jeg har en hel del andre hobbyer som jeg gjennom tiden har lært mye av Fotografering, Wow (MMOP spill) Tegning/Manipulasjon (kanskje ikke noe bra, men liker det godt) og jeg Lese mye.Bruker også en del tid med  min mine hester og andre dyr.

Two_of_one_kind_by_lilac_Jeg bor med min samboer I en liten leilighet. Faktisk bra nok til å savne det etter et par dager borte. Det er bra nok til at jeg har slått meg til ro, med mine  tanker med å flytte på meg, noe som blir mindre og mindre av. Jeg skylder helt og holden på min samboer, noe som virker helt greit for han.

Jeg selv har funnet en ro inni meg som jeg ikke skulle tro jeg noen gang skulle noen gang få. Dyr er noe som vi barna  vokste opp med, Dermed ble det vanskelig å ikke ha dyr, da jeg flyttet ut for meg selv.  Jeg har to katter en perser blanding som heter Luna og en Sølv Bengal som heter Lolita. Vi har et akvarium med maler og stimfisk. Stimfiskene er Lolita`s underholdning.

Jeg kjøpte min første hest da jeg var 26 år, da jeg var klar for å ta opp den siste delen av utdanningen min, Denne hoppa, Prilla Roos ga meg mer enn noe annet vesen på jord. Ikke bare ga hun meg støtte, forståelse og lærdom. Hun ga meg også to vakre døtre, L.H. Saphira og L.H. Celestin  Jeg mista Prilla Roos i 2012, men jeg er evig glad for at hun bar frem to så vakre døtre. Vi satser på trav, og Saphira skal starte sitt første løp i sommer. Celestine starter treningen sin nå i Mai. Utrolig fort de vokser.  deres livs tur vil med jevne mellomrom bli oppdatert på hjemmesiden LH2013-04-15 06.49.31

 

Så driver jeg på fult å kvitter meg med klær og ting som har dukket de siste årene. Se her 

Alle bilder som er lagt ut på denne siden tilhører meg, det er ikke lov å bruke dem på andre nettsteder eller publisere under andre navn.

Leave a Reply

